Тайните на успешната жена: Важни съвети за поддържането на елегантен силует

FB_OG_Tainite-na-uspeshnata-jena_1126x540

В наши дни, списъкът от фактори, определящи доколко една жена е успешна, е доста дълъг. Той се простира не само с кариерата, себереализацията, семейството, възпитанието на децата, проявите на творчество, положението в обществото, но и с външния вид и поддържането на елегантен силует. Важното при определяне на критериите за женския успех, е да създадем собствени такива, които да ни доближават до нашата истинска цел, а не да преследваме чужди фактори, които са без стойност за нас.

Пробуждането на времето с настъпващата пролет, е пробуждане и в нас самите да преследваме упорито значимите неща и да постигаме възложените цели. Ние от Ethics Body Sculpting вярваме, че грижата за тялото е грижа и за хармонията в теб. Смятаме, че всяка жена има правото да се чувства добре в собствената си кожа и да поддържа здраво тяло и оформен силует. Не от суета, а от любов към себе си.

Ето защо в тази статия ви даваме 3 важни съвета за поддържането на елегантен силует:

  1. Разберете кои са основните фактори, които влияят на външния вид
  2. Стремете се към оптимален и здравословен прием на храни
  3. Прилагайте редовна физическа активност
  4. Планирайте грижата за тялото си и неговата хармония с външния свят

3 важни съвета за поддържането на елегантен силует - Ethics

1. Разберете кои са основните фактори, които влияят на външния вид

Пречките пред това да достигнете своята перфектна форма са много – от неправилно хранене, липса на сън, стрес, недостатъчна физическа активност до метаболитни или хормонални проблеми. Но винаги можем да сведем основните фактори, които влияят върху външния ви вид, до три:

  • Начин на хранене

Не е тайна, че храната има огромно влияение върху фигурата, емоциите и настроението на всеки един от нас. Забързаното ежедневие, което водим, често не ни позволява да отделим достатъчно време за балансирано и здравословно хранене. Високата консумация на транс-мазнини, въглехидрати и сол и недостатъчния прием на вода, фибри и зеленчуци допринасят за образуването на целулит и водят до натрупване на нежелани мазнини. А кафето, което използвате през деня като “гориво” и алкохола вечер за отпускане и релакс, всъщност се свързват с влошаването на състоянието на кожата.

Научете повече: Защо хранителният режим е важен при справянето с нежеланите мазнини

  • Двигателна активност

Физическата активност е основна част от всеки план за оформяне на фигурата. Рискът за образуване на нежелани мазнини, целулит и отпусната кожа е по-голям при хората, които водят заседнал начин на живот. Лошото кръвоснабдяване и влошеният лимфен дренаж, дължащи се на липсата на двигателна активност, могат да повлияят неблагоприятно върху външния вид.

  • Планиране на грижата за себе си

Липсата на сън и стресът от забързания начин на живот оказват негативно влияние върху вашия силует. Често, успехът на една жена, диктуван от обществото, се проявява в пълни графици, безкрайни мийтинги, лидерски начинания, ангажиращи срещи и какво ли още не. Ние смятаме, че успехът се измерва и във времето прекарано планирайки грижата за себе си. Достатъчно сън, по-малко стрес, баланс между работата и личния живот, повече време прекарано с любими хора – всичко това не само допринася за положителното ти настроение, но и влияе върху вашето тяло. Когато се наспивате и не изпадате в стресови ситуации, метаболизмът ви функционира правилно и ви помага да изградите оформен силует.

Планиране на грижата за себе си - Ethics

2. Стремете се към оптимален и здравословен прием на храни

В началото на новата година, с радост споделихме с вас 5 съвета за положителен рестарт за твоето тяло, където ви разказахме за ключовото значение на здравословното хранене. Сега ще добавим още няколко лесни съвета, които ще ви помогнат в изграждането на елегантен силует.

  • Хранителни вещества > калории

Не брой калории, а обърнете внимание на хранителните вещества, които приемате. Една газирана напитка от 350 ml съдържа средно 140 калории, а едно смути в същия размер с банани, боровинки, растително мляко и чиа семена, съдържа около 250 калории. Е, коя напитка според вас ще има по-благоприятно влияние върху вашата фигура? Избягвайте празните калории и обърнете по-силно внимание върху видовете и разнообразието от нутриенти, които приемате.

  • Консумирайте по-голямо количество зеленчуци

Звучи ви скучно, нали? Зеленчуците са пълни с фибри, които ни поддържат сити, забавят храносмилането на храната ни, подобряват движенията на червата и помагат да поддържаме микробиома си щастлив. Често, когато става дума за отслабване или стягане на фигурата, ние се фокусираме върху това какво трябва да елиминираме от менюто си. Чисто психологически, това може да ни демотивира. Обръщайки внимание на нещата, които добавяме към хранителния си режим и как може да експериментираме и да обогатим вкусовата си палитра чрез тях, ще ни насърчи да преследваме целта си – здраво тяло и оформен силует.

  • Не пийте кафе на гладен стомах

Консумацията на кафе на гладен стомах рано сутрин е често срещан навик. Когато пропускате сутрешната закуска и вместо това пиете кафе, това ви прави по-податлив на консумация на вредни храни през деня. Това е така с причина. Кофеинът е стимулант на нервната и ендокринна система, при приема на който се освобождават хорномите на стреса кортизол и адреаналин, както и инсулин. Всичко това изтласква тялото ни в стресово състояние, което ние усещаме като прилив на енергия. Именно от там идва и желанието ни за въглехидрати по-късно през деня. Това е знак, че тялото ни се опитва да се запаси с гликоген, за да изгради мастна тъкан и да се справи с повторен сблъсък на стресова ситуация. Можете лесно да избегнете това като замените кафето с билков чай или здравословно смути.

Съвети за оптимален и здравословен прием на храни - Ethics

  • Пийте повече вода

Често можем да сбъркаме дехидратацията за глад. Всички наши органи (особено черният дроб и храносмилателната система) функционират по-добре, когато сме хидратирани. В противен случай системата се забавя. Човешкото тяло е като машина, чиято смазка е водата.

  • Намалете консумацията на алкохол

Алкохолът е секси – често си представяме успялата жена с чаша вино след края на дългия работен ден или изкушаващ коктейл на нетуъркинг събитие, но в реалност е един от най-големите източници на празни калории (с ниско съдържание на хранителни вещества, но с високо съдържание на енергия). Освен това увеличава натоварването на черния ни дроб, който играе голяма роля в преработката на излишните мазнини от тялото. Ако пием алкохол по време на хранене, метаболизмът ни обработва алкохола и тялото ни съхранява по-голяма част от това, което ядем като мастна тъкан. Независимо дали намалявате консумацията на алкохол или искате да сведете до минимум въздействието му, редуването на една алкохолна напитка с една чаша вода е добро начало. Ако наистина желаете да стопиш излишните мазнини, ние ви съветваме за избягвате консумацията на алкохол за известно време.

  • Не купувайте снаксове за “по-късно

Опитайте се да не купувате снаксове като чипс, пуканки, шоколад, сладолед, близалки, с които да разполагате в случай, че огладнеете през деня. Ако вече сте си ги купили, шансът да ги изядете от скука е много по-голям. Не се отказвайте от забранените неща напълно. От време на време, когато наистина ви се прииска, се отдайте на изкушението. Важното в случая е да поставите допълнителна стъпка между желанието и притежанието като просто избегнете произволното купуване на джънк.

Съвети за здавословно хранене - Ethics

3. Прилагайте редовна физическа активност

Редовната физическа активност е основна част от всеки план за оформяне на фигурата. Забързаното ежедневие, обаче, често не позволява отделянето на достатъчно време за интензивни тренировки и фитнес упражнения. За щастие, това далеч не са единствените форми на двигателна активност, които биха могли да ви помогнат в оформянето на елегантен силует. С радост споделяме с вас лесни и откровено мързеливи възможности да изваете красиво тяло почти неусетно. Единствено е нужно да ги спазвате стриктно и да ги превърнете в ежедневна рутина. Ето кои са те:

  • Използвайте стълбите – Асансьор към успеха няма и затова трябва да използваме стълбите. Този цитат важи и с пълна сила, когато става въпрос за спорт. Изкачването на стълби е страхотна алтернатива на бягането. А за целта дори не е нужно да отделяте специално време. Съветваме ви да си направите експеримент като използвате стълбите на слизане и на качване към дома или офиса всеки ден в продължение на седмица. Тази рутина ще се отрази прекрасно на фигурата ви. По този начин ще оформите мускулите и ще тонизирате тялото.
  • Правете си разходки – Разходките се толкова приятни, а в любима компания дори не се усещат като физическа активност. Вие просто сте там и се наслаждавате на момента… движейки се. Правете си разходки сред природата, разходете кучето в близкия парк, пуснете се по главната улица на града, в който живеете и обиколете магазинчетата, които се намират там. Съчетайте разходките с друго твое хоби.
  • Танцувайте така, сякаш никой не ви гледа – Един от най-приятните начини да си набавите нужната физическа активност са танците. Дори не е нужно да се записвате на уроци и да ги вместите в своя график. Достатъчно е да си пуснете микс от любими песни и да се развихрите в техния ритъм. Танците ще ви помогнат да оформите силуета си и да се чувствате тонизирана след тази импровизирана тренировка. Пък и ще приповдигнат настроението ви!

Прилагайте редовна физическа активност - Ethics

  • Фитнес вкъщи, защото и лесните упражнения се броят – Ще ви представим 3 бързи и много ефективни упражнения, които може да включите в рутината си всеки ден и да ги правите както вкъщи, така и на работа.
    1. Повдигнете се на пръсти от място – Застанете прави и нека стъпалата ви докосват земята. Повдигнете петите си и задръжте така няколко секунди. Повторете упражнението 30 пъти и ще усетите напрежение в прасците – доказателство, че усилията ви работят.
    2. Клекове – Ако искате да оформите и стегнете седалището, правете клекове всеки ден. Направете разкрач малко по-голям от ширината на раменете, протегнете ръце напред, дланите трябва да сочат към пода, главата да е изправена, а коремът стегнат. При клякането бедрата трябва да са по-ниско от коленете. Представете си, че сядате на нисък стол или табуретка. Направете си 5 серии по 15 клека. С напредване на времето, можете да увеличите броя на сериите и клековете.
    3. Планк – Това упражнение ще ви помогне да тонизирате цялото тяло, но най-вече ще бъде от полза при стягане на коремната област. За да изпълните упражнението трябва да легнете на пода по корем, да поставите ръце с дланите надолу точно под раменете. Държейки гръбнака изправен, а тялото стегнато, да разширите леко краката и да повдигнете тялото си на пръсти. Задръжте в тази позиция поне 30 секунди и увеличете времето след няколко дни.

Tонизирате цялото тяло с планк - Ethics

  • Смейте се от сърце – Смехът гори калории! Страхотно, нали? Забавлявайки се от сърце, вие натоварвате коремните си мускули, което спомага топенето на излишните калории. Затова, погрижите се за това да бъдете заобиколена от хора, които ви карат да се смеете искрено.

Смехът гори калории! - Ethics

4. Планирайте грижата за тялото си и неговата хармония с външния свят

Всеки заслужава да бъде в хармония със себе си и да се чувства добре в собствената си кожа. Грижата за тялото е грижа за самочувствието. Грижата за тялото е любов към себе си. За по-бързото и ефективно справяне с предизвикателствата по пътя към желаната фигура, съществуват иновативни безоперативни процедури. Ние, от Ethics Body Sculpting, използваме най-новите технологии в съвременната медицинска естетика, за да да предоставим на клиентите си ефективни и комфортни процедури. Уповаваме се на експертизата на водещи специалисти в областта на естетичната медицина и работим със световно признати технологии – CoolTech, VelaShape III и X-WAVE , които са напълно безопасни и одобрени от FDA. Процедурите, извършвани в комбинация от трите апарата, са подходящи за елиминиране на нежеланите мазнини, редуциране на целилита и стягане на отпуснатата кожа.

Научите повече: Топ 3 естетични терапии за оформяне на тялото след коледния сезон

Научите повече: Топ 3 естетични терапии за оформяне на тялото след коледния сезон - Ethics

CoolTech – най-безопасната и ефективна технология за криолиполиза е неинвазивна и безболезнена криогенна технология, която чрез контролирано изстудяване елиминира нежеланите мазнини. С помощта на специален апликатор, мастната тъкан в третираната зона се засмуква и температурата ѝ се редуцира до -8 градуса. Това кара мастните клетки да кристализират и предизвиква тяхната апоптоза. В период от 2-3 месеца, организмът изхвърля унищожените мастни клетки по естествен път чрез отделителната система и лимфата. Кожата увеличава производството на еластин и колаген, което ѝ позволява да остане стегната и да не увисне както при липосукцията.

Една процедура с CoolTech елиминира до 30% от нежеланите мастни натрупвания, като този процент може да варира от редица фактори като тегло, хранителен режим, двигателна активност и други.

Kриолиполиза с CoolTech - Ethics

VelaShape III и X-WAVE са сред най-ефективните и безопасни процедури при редуцирането на целулита. VelaShape III използва комбинация от инфрачервена светлина, биполярна радиочестота и вакуум, за да предизвика дълбоко и прецизно загряване на тъканите и колагеновите фибри. Инфраред вълните и биполярната радиочестота служат за повишаване на температурата на тъканите, което от своя страна увеличава кръвообращението, стимулира лимфния дренаж, подобрява метаболизма и засилва образуването на нов колаген. След процедурата, целулитът е редуциран, а кожата е по-гладка и стегната.

VelaShape III използва комбинация от инфрачервена светлина - Ethics

X-WAVE, от своя страна, използва силата на насочените вибрации, за да постигне отлични резултати в подобряването на цялостното състояние на кожата и редуцирането на целулита. Насочените вибрации, които апаратът използва, засилват микроциркулацията и притока на кръв в третираните тъкани, което им помага да се освободят от излишните токсини. Подкожните сраствания, които предизвикват появата на портокалова кожа се редуцират. След процедурата кожата е по-еластична, гладка и стегната.

Разгледайте индивидуалните планове, които съставихме за справяне с предизвикателствата по пътя към елегантния силует за нашите клиенти, както и техните изящни резултати, и вземете своето решение.

X-WAVE използва силата на насочените вибрации - Ethics

Вече знаете какви са тайните на успешната жена за поддържането на елегантен силует. Ние от ETHICS Body Sculpting сме тук, за да ви съдействаме във всяка една крачкка към постигането на желаната фигура. Запазете своята безплатна консултация още сега или ни се обадете на +359 893 333 384.

ЗАПАЗИ ЧАС ЗА КОНСУЛТАЦИЯ

Свали наръчника за „Трите най-важни фактора за изящна фигура“

Comments (1)

Im very happy to find this web site. I wanted to thank you for your time just for this fantastic read!! I definitely liked every bit of it and i also have you book-marked to see new things in your website.

Leave a comment