10 съвета за премахването на мастните натрупвания по бедрата

10-syveta_1126x540

Температурите постепенно се покачват и летните горещини са на една ръка разстояние. А това означава само едно – време е за морски приключения. Дали ще се отдадете на релаксиращи слънчеви бани на плажа с книга в ръка или ще наблегнете на активната почивка и ще яхнете вълните с вашия сърф, то и в двата случая заслужавате да се чувствате като богиня в собственото си тяло.

Ние от Ethics Body Sculpting познаваме добре предизвикателствата, които нашите клиенти срещат по пътя към мечтаната фигура. Мастните натрупвания по бедрата са едно от първите неща, които дамите желаят да отстранят, за да оформят тялото за летния сезон. Ето защо в тази статия подбрахме 10 съвета, с които ефективно ще премахнете мастните натрупвания по бедрата и ще се доближите по-бързо до желаното плажно тяло.

  1. Разберете какво представляват подкожните мазнини
  2. Запознайте се с причините за образуването на мастни натрупвания в областта на бедрата
  3. Изберете своя индивидуален план за премахването на подкожните мазнини по бедрата
  4. Започнете свеж нов сезон за хранителните си навици
  5. Хидратирайте тялото си
  6. Придържайте се към редовна физическа активност
  7. Не подценявайте колко важен е сънят
  8. Подложете се на иновативни технологии за премахване на подкожните мазнини
  9. Следете вашия прогрес
  10. Доверете се на холистичен подход при оформянето на тялото

10 съвета за премахването на мастните натрупвания по бедрата

1. Разберете какво представляват подкожните мазнини

За да се преборите с подкожните мазнини, трябва първо да разберете какво всъщност са те и как се появяват. В човешкото тяло се срещат два основни вида мазнини: подкожна мазнина и висцерална мазнина, която се складира около органите.

Подкожните мазнини се складират в хиподермата и са начинът на тялото да съхранява енергия. Когато се храним, тялото ни преработва веществата в съединения, които използва като “гориво”. При излишък от това гориво, то се трансформира в триглицерид и се съхранява в запаси от мазнини.

Характерно за подкожните мазнини е, че те се наслояват в по-упорити зони и биват премахване по-трудно. Тези мазнини трудно реагират на самостоятелни традиционни диети и упражнения. За тяхното успешно отстраняване е нужна комбинирана програма от естетични процедури и индивидуален хранително-тренировъчен режим.

2. Запознайте се с причините за образуването на мастни натрупвания в областта на бедрата

Всеки има подкожни мазнини в тялото. Редица фактори повлияват тяхното количество: ген, начин на живот, мускулна маса, физическа активност, хранителни навици и заболявания. Появата им в областта на бедрата е възможна при заседнал начин на живот и физическа неактивност, стрес, нездравословно хранене, липса на качествен сън, недостатъчна хидратация, както и при редица заболявания и прием на определени лекарства.

Причини за образуването на мастни натрупвания в областта на бедрата

3. Изберете своя индивидуален план за премахването на подкожните мазнини по бедрата

В стремежа да оформят тялото си максимално бързо, все повече дами се подлагат на строги диети и изтощителни тренировки. За постигането на дългосрочни и задържащи се резултати обаче, е нужен цялостен подход към предизвикателството. Всеки човек е биохимично различен и затова е необходим индивидуален план за премахването на подкожните мазнини. От значение са не само килограмите и видимите мастни натрупвания, но и мускулната маса, процентът мазнини в тялото, калорийният прием на клиента, толерантността му към различни храни, неговите предпочитания, историята му от заболявания, костната му плътност (при ниска такава, някои упражнения се избягват) и други.

Изготвянето на план е важен, за да може клиентът да изпълнява конкретни стъпки, полезни за неговата фигура и здраве и да следи собствения си прогрес. За съжаление, в океана от информация, който интернет пространството предлага, е лесно човек да загуби посока и да се впусне във всеки нов и актуален тренд. Затова в следващите редове, ще ви помогнем с професионални съвети, съгласувани с нашите сертифицирани body shaping експерти.

Индивидуален план за премахването на подкожните мазнини по бедрата

4. Започнете свеж нов сезон за хранителните си навици

Ако досега не сте обръщали внимание на хранителните си навици и сте хапвали каквото и когато ви се иска, то тогава ние ви препоръчваме да изградите нов хранителен режим с малки стъпки. Важното е не да се подлагате на силно ограничаващи диети за един месец, да загубите килограми и след време отново да се върнете към вредните си хранителни навици, а да изградите режим на хранене, който е подходящ за вас в дългосрочен план и който ще повлияе благоприятно на вашето тяло и ум.

При всяка строга диета се губят килограми, поради калорийния дефицит, на който подлагате организма си. Опасността при тези диети обаче, е че при по-дълга продължителност е възможно да се сдобиете с метаболитни увреждания, при които трудно може да се върнете към здравословен баланс. В допълнение, въпросните диети пречат на нормалното ви функциониране, като понижават нивата ви на енергия, замъгляват ума ви, правят ви летаргични и отпаднали.

В статията защо хранителният режим е важен при справянето с нежеланите мазнини ви даваме конкретни съвети как да подобрите начина си на хранене, за да се отървете от нежеланите мазнини и да се погрижите за вашето здраве. Някои от тях са да си набавяте достатъчно висококачествени протеини, да използвайте богати на фибри пълнозърнести храни, да включвате повече плодове и зеленчуци между храненията и да избягвате пържените храни, солта, рафинираната захар, цигарите, алкофола и газираните напитки.

Нов сезон за хранителните си навици

5. Хидратирайте тялото си

Хидратацията – отвътре и отвън – е изключително важна за елиминиране на мастните натрупвания. Приемайте достатъчно вода, за да забързате метаболизма си. Консумацията на 6-8 чаши или 2l вода дневно e препоръчителна. Водата хидратира кожата и помага на организма да се отърве от нежеланите токсини. Тя също намалява чувството на глад. Често, когато сме жадни си мислим, че изпитваме глад и посягаме към първия снакс, който е пред нас. Приемът на достатъчно вода намалява вероятността това да се случи. Ако през деня сами не се същата да пиете вода, може да си изтеглите апликация на телефона, която да ви напомня, че е време за хидратация.

Ако търсите повече вкус във вашите напитки, добра алтернатива на водата са билковите чайове и соковете от прясно изстискани плодове и зеленчуци. За разлика от тях, газираните напитки, лимонадите с добавена захар и висококалоричните смутита трябва да бъдат избегнати или доведени до минимум.

Хидратирайте тялото си

Хидратацията отвън също е важна. Ексфолирайте веднъж седмично зоната на бедрата, когато сте под душа. Заложете на висококачествен ексфолиант от козметичен магазин. Ако нямате възможност, кафето и морската сол също биха могли да свършат работа. След това с масажиращи движения нанесете хидратиращ лосион за тяло, сок от алое или масло от ший или кокос. Освен с видимо изгладена кожа, ще се сдобиете и с невероятен свеж аромат.

Водата хидратира кожата и помага на организма да се отърве от нежеланите токсини

6. Придържайте се към редовна физическа активност

Тренировките не само насърчават физическото здраве – те са жизненоважни и за поддържането и подобряването на здравето на мозъка. Без физическа активност рискът от депресия и тревожност се увеличават, стресът се покачва, мотивацията намалява и дори изчезва. А без мотивация е трудно да постигнем желаната фигура.

Ако не сте били активни от дълго време, ви съветваме да започнете с малки крачки. Важното е да се движите и да бъдете постоянни в спортното начинание, с което се захванете. Всъщност, въобще не е задължително то да е само едно. Ето няколко лесни упражнения, с които да подпомогнете процеса на елиминиране на подкожните мазнини в областта на бедрата:

  • Български клек
    Лесно упражнение, което не изисква много усилия. Застанете с гръб пред стола. Поставете единия си крак зад себе си върху ръба на стола, а другия на земята. Спуснете задното си коляно до пода, като държите бедрата в една линия, раменете и гърдите леко напред, но изправени, докато клякате. Повторете 10 пъти за всеки крак.
  • Клекове със собствено тегло или с щанга
    Клековете оформят мускулите на вашите бедра и горят подкожните мазнини, които се намират в областта. Заемете разкрач колкото широчината на раменете. Ходилата трябва леко да сочат навън. Изправете гърба, стегнете корема и направете 5 серии по 10 клека. Постепенно увеличете теглото, с което клякате.

Придържайте се към редовна физическа активност

  • Мост
    Легнете по гръб на земята със сгънати колене и пети близко до седалището. Поставете ръцете си на земята и обърнете дланите надолу. Стегнете мускулите на бедрата, корема и седалището и повдигнете таза нагоре. Задръжте за няколко секунди така. Направете 2 серии по 15-20 повторения.
  • Напъди
    Застанете прави със събрани ходила. Направете крачка напред с единия крак. Сгънете коляното и спуснете тялото вертикално надолу. Кракът, който е отпред трябва да е сгънат в коляното на 90 градуса, а задния да е приближен към пода. Внимавайте – предният ви крак не бива да преминава линията на пръстите на ходилото, а задният не трябва да опира пода. Стегнете бедрата и се върнете в изходно положение. Направете 10 повторения за всеки крак.
  • Странично повдигане на крак
    Легнете на избрана от вас страна на тялото. Сложете едната ръка под главата, а другата на кръст. Насочете пръстите крака напред, стегнете мускулите на бедрото и го повдигнете изпънат нагоре. Бавно върнете крака до изходно положение. Стремете се тазът ви да е максимално стабилен. Повторете упражнението 8-10 пъти. Направете същото за другата страна.

Странично повдигане на крак

7. Не подценявайте колко важен е сънят

Качественият 7-9 часов сън е важен за бързото изгаряне на мазнините. Без да се наспивате, процесът на изгаряне на подкожните мазнини се забавя значително. Но защо е това?

Когато не спите достатъчно, два от хормоните на глада в тялото, наречени грелин и лептин, се повлияват негативно. Грелинът е хормонът, който позволява на мозъка за разпознава глада. Освобождава се в стомаха в големи количества, когато сте гладни, и в ниски количества, когато вече сте консумирали храна. Лептинът, от друга страна, е хормон, който позволява на мозъка да регистрира усещането за ситост.

В случай на лишаване от сън, тялото ви произвежда по-малко лептин и повече грелин от обикновено. Това причинява скок в апетита ви.

За да избегнете това, се опитайте да легнете рано, за да може да се наспите. Ако страдате от безсъние, редовната физическа активност ще ви помогне да намелите стреса и да спите повече. Колкото повече тренирате, толкова по-добре ще спите, което означава, че и вие ще постигнете повече напредък. Ако страдате от продължителна инсомния, е добре да потърсите лекарска помощ.

Не подценявайте колко важен е сънят

8. Подложете се на иновативни технологии за премахване на подкожните мазнини

В ETHICS Body Sculpting премахваме нежеланите мазнини, като използваме експертизата на водещи специалисти в областта на естетичната медицина и работим с утвърдени апаратни технологии на пазара CoolTech и VelaShape III.

CoolTech е най-безопасната и ефективна технология за криолиполиза. Апаратът използва контролирано изстудяване за елиминиране на излишните мастни натрупвания. Специален апликатор засмуква мастната тъкан в областта на бедрата и редуцира температурата ѝ до -8 градуса. Това кара мастните клетки да кристализират и предизвиква тяхната апоптоза (т.е. тяхното естествено разрушаване). До 2-3 месеца, организмът изхвърля унищожените мастни клетки по естествен път чрез отделителната система и лимфата.

Една процедура елиминира до 30% от нежеланите мастни натрупвания, като този процент може да бъде повлиян от редица фактори като тегло, хранителен режим, двигателна активност и други.

Уред за криолиполиза CoolTech

VelaShape III, от своя страна, съчетава двуполюсна радиочестота, която затопля в дълбочина до 15 мм, инфрачервена светлина, нагряваща тъканта до 3 мм и вакуум, който доставя енергия до дълбоките слоеве на кожата. Повишената температура на тъканите и колагеновите фибри увеличава кръвообращението, подобрява клетъчния метаболизъм и засилва образуването на нов колаген. А масажните ролки на апарата подобряват лимфния дренаж. Всичко това подпомага елиминирането на нежеланите мазнини, заглажда кожата и редуцира целулита.

Процедурата с VelaShape III е безопасна и е подходяща за всеки тип кожа. Клиентите ни споделят, че усещат леко затопляне по време на сесията, което наподобяват на приятен, отпускащ и загряващ масаж. Процедурата няма възстановителен период.

9. Следете вашия прогрес

Следенето на прогреса може да бъде адски мотивиращо, ако се извърши по правилния начин. Маниакалното следене на стопените килограми и намалелите сантиметри на талията не е здравословно и може в началото да ви демотивира. Ние ви препоръчваме да следите не само измененията в тялото си, но и в настроението. Вземете една празна тетрадка и я превърнете във вашия здравословен дневник. Вътре си записвайте нови здравословни рецепти, които сте открили, заведения с вкусна и полезна храна, нови упражнения, които искате да опитате. Отбележете как ви карат да се чувствате грижите, които полагате за себе си. Как се изменя настроението ви? Какво ви мотивира? Какво ви притеснява? Забелязвате ли промяна във външния си вид? Подобрява ли се качеството на съня ви? Изменят ли се нивата ви на енергия? Следете вашия прогрес. Той със сигурност няма да е праволинеен, но в дългосрочен план ще имате възможност да наблюдавате пътя, който се извървели и извоюваните с труд и постоянство победи.

Следете вашия прогрес

10. Доверете се на холистичен подход при оформянето на тялото

В Ethics Body Sculpting вярваме, че коплексната грижа за вашето тяло е най-ефективното решение не само за постигането на желаната фигура, но и за нейното поддържане. Смятаме, че положителната промяна идва отвътре навън. Именно заради това ви насърчаваме във всяка една стъпка към постигането на желаните резултати. Наша цел е да сме сигурни, че посрещате всеки един момент, вкъщи или на плажа, през лятото или зимата – със самочувствие. Не от суета. А от любов към себе си.

Доверете се на холистичен подход при оформянето на тялото

Вече знаете как да се справите с подкожните мазнини в областта на бедрата. Ние от ETHICS Body Sculpting сме тук, за да ви съдействаме във всяка една крачка към постигането на желаната фигура за летния сезон. Запазете своята безплатна консултация още сега или ни се обадете на +359 893 333 384. Очакваме ви!

ЗАПАЗИ ЧАС ЗА КОНСУЛТАЦИЯ

Свали наръчника за „Трите най-важни фактора за изящна фигура“

Comments (1)

Im very happy to find this web site. I wanted to thank you for your time just for this fantastic read!! I definitely liked every bit of it and i also have you book-marked to see new things in your website.

Leave a comment